Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Deklaracja dostępności

Urząd Gminy Netkoncept zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z Ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej prezentacja.skycms.netk.pl.

  • Data publikacji strony internetowej Biuletynu Informacji Publicznej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest w pełni zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.


Przygotowanie deklaracji dostępności

  • Data sporządzenia deklaracji:
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2


Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić na następujące dane kontaktowe: Jan Kowalski — email: kontakt@mail.com lub telefonicznie 456789123 .

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.


Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszej jednostki:

  • Marcin Malinowski
  • Adres: Partyzancka 5a, 45-801 Opole,
  • E-mail: .

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl .

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.


Pozostałe informacje


Dostępność architektoniczna

Pytania dotyczące dostępności architektonicznej:

a. czy osoby na wózku mogą wjechać do budynku, na wszystkie jego kondygnacje;

b. w jaki sposób osoba na wózku inwalidzkim może dostać się do budynku;

c. czy drzwi i ściany szklane oznaczone są kontrastową taśmą;

d. czy schody wyposażone są w poręcze;

e. czy stopnie schodów oznaczone są kontrastowymi pasami;

f. czy przyciski w windzie oznaczone są alfabetem brajla;

g. czy winda wyposażona jest w komunikaty głosowe;

h. czy jest toaleta dla osób z niepełnosprawnościami;

i. czy jest parking dla osób z niepełnosprawnościami;

j. czy są i gdzie się znajdują tyflomapy;

k. czy pomieszczenia w budynku oznaczone są tabliczkami z wypukłymi cyframi i alfabetem brajla;

l. czy podmiot stosuje w swoim budynku dźwiękowe systemu nawigacji dla osób niewidomych;

m. informacja o prawie wstępu z psem asystującym i ewentualnych uzasadnionych ograniczeniach.

n. Inne, na przykład sposób dojazdu komunikacją miejską


Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Pytania/zagadnienia dotyczące dostępności komunikacyjno-informacyjnej:

a. Czy jest możliwość skorzystania z pomocy tłumacza języka migowego w kontakcie z podmiotem za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej np. przez komunikator.

b. Podanie linków do informacji o danym podmiocie przygotowanych w formacie łatwym do czytania i rozumienia (tzw. ETR) oraz przetłumaczonych na polski język migowy.