Deklaracja dostępności
Urząd Gminy Netkoncept zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z Ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej prezentacja.skycms.netk.pl.
- Data publikacji strony internetowej Biuletynu Informacji Publicznej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest w pełni zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Przygotowanie deklaracji dostępności
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić na następujące dane kontaktowe: Jan Kowalski — email: kontakt@mail.com lub telefonicznie 456789123 .
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszej jednostki:
- Marcin Malinowski
- Adres: Partyzancka 5a, 45-801 Opole,
- E-mail: .
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl .
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Pozostałe informacje
Dostępność architektoniczna
Pytania dotyczące dostępności architektonicznej:
a. czy osoby na wózku mogą wjechać do budynku, na wszystkie jego kondygnacje;
b. w jaki sposób osoba na wózku inwalidzkim może dostać się do budynku;
c. czy drzwi i ściany szklane oznaczone są kontrastową taśmą;
d. czy schody wyposażone są w poręcze;
e. czy stopnie schodów oznaczone są kontrastowymi pasami;
f. czy przyciski w windzie oznaczone są alfabetem brajla;
g. czy winda wyposażona jest w komunikaty głosowe;
h. czy jest toaleta dla osób z niepełnosprawnościami;
i. czy jest parking dla osób z niepełnosprawnościami;
j. czy są i gdzie się znajdują tyflomapy;
k. czy pomieszczenia w budynku oznaczone są tabliczkami z wypukłymi cyframi i alfabetem brajla;
l. czy podmiot stosuje w swoim budynku dźwiękowe systemu nawigacji dla osób niewidomych;
m. informacja o prawie wstępu z psem asystującym i ewentualnych uzasadnionych ograniczeniach.
n. Inne, na przykład sposób dojazdu komunikacją miejską
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
Pytania/zagadnienia dotyczące dostępności komunikacyjno-informacyjnej:
a. Czy jest możliwość skorzystania z pomocy tłumacza języka migowego w kontakcie z podmiotem za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej np. przez komunikator.
b. Podanie linków do informacji o danym podmiocie przygotowanych w formacie łatwym do czytania i rozumienia (tzw. ETR) oraz przetłumaczonych na polski język migowy.